PROČ vaše služby řeší můj problém nejlépe ?
Protože zajišťuji služby pro zákazníky odborně, certifikovaně a efektivně.
S řešením problémů a správy ICT mám více jak desetiletou praxi a zkušenosti.
JAK vaše služby řeší můj problém ?
Kvalitním a rychlým poskytováním servisu. Každý zákazník má individuální potřeby, je spokojen pouze pokud jsem
schopen mu nabídnout individuální řešení. A to se zatím bez výjimky daří.
CO mi vaše řešení přinese ?
Nabízené řešení je komplexní a zbaví vás jednoho z velkých problémů v podnikání, problému se správou
výpočetní techniky / informačních technologií. Prostě a krátce, tyto problémy a svá přání a požadavky
přenášíte na jiný subjekt, od chvíle začátku naší spolupráce to je již naše starost. Není to příjemná představa?
ICT outsourcing (informační a komunikační technologie) je moderní pojem popisující kompletní správu
informačních a komunikačních technologií smluvní společností. Tuto možnost využívají hlavně malé a
střední organizace či podnikatelé, pro které je vlastní IT oddělení či pracovník nerentabilní.
Pro organizaci je naopak výhodné smluvně svěřit starost o informační technologie odborníkům a následně
již využívat odborného a kvalitního servisu. Firma zajišťující ICT outsourcing by měla být spolehlivá,
profesionální a efektivní.
Hlavní výhody ICT outsourcingu pro zákazníka:
- výrazná úspora nákladů v porovnání s vlastním zaměstnancem, nehledě k odborné kvalifikaci
interních zaměstnanců
- delegování problémů s ICT na externí organizaci
- průhledná kontrola výdajů do oblasti ICT - podklady jsou daňové doklady externí organizace
- odborná způsobilost při rozhodování o investicích do ICT
- zkvalitnění úrovně, zvýšení spolehlivosti a zabezpečení ICT, díky doporučeným postupům vysoce kvalifikovaných a certifikovaných pracovníků servisní
organizace
V průběhu spolupráce informuje zákazník servisní organizaci o svých problémech a přáních, servisní
organizace zpětně informuje zákazníka o možnostech řešení a doporučuje postupy vhodné pro zákazníka.
Začátek spolupráce bývá spojen s hardware a software auditem, často následovaný zavedením licenčního
a bezpečnostního managementu. Po získání potřebných informací předává servisní organizace přehled
stavu ICT a svá doporučení managementu společnosti zákazníka a dle dohody probíhají další potřebné
kroky k zajištění bezpečného a bezproblémového chodu ICT zákazníka.
Mezi doporučené postupy patří již zmiňovaný licenční a bezpečnostní management, zajištění bezpečnosti
vně i uvnitř firmy (systém přístupových práv zevnitř a zabezpečení počítačové sítě zevnitř i ze
strany internetu). V případě více poboček zákazníka zajištění zabezpečeného propojení mezi těmito
pobočkami. Následuje zabezpečení dat zákazníka (ochránění citlivých dat a zavedení systému zálohování)
a zabezpečení pracovních stanic a serverů (přístupová práva, průvodní listy, aktualizace, antivirové
řešení). V závislosti na potřebách zákazníka následuje vytvoření vnitropodnikové komunikace (intranetové
řešení) a případně vzdálené přístupy vybraných zaměstnanců do firemní sítě.
Pokud úspěšně proběhne těchto několik kroků, dá se konstatovat, že informační technologie zákazníka
jsou v 'dobrém stavu', nejnáročnější část práce je již hotova. Pokud zákazník používá kvalitní
hardware a software, vlastní údržba ICT je nenáročná, hlavně pokud se řeší preventivním a odborným
způsobem.
Vlastní spolupráce zákazníka a servisní organizace je závislá na vzájemné dohodě. Je vhodné spolupráci vymezit smluvně, ve smlouvě je vhodné stanovit práva a povinnosti obou stran.