home hledat mail
Outsourcing v oblasti ICT
správa ICT, telekomunikací
certifikace fy. Microsoft
správa serverů i prac. stanic
internet, komunikace
zabezpečení, bezp. politika
hw i sw auditing
licenční politika společnosti
intranetová řešení
školení uživatelů i správců

Návrh a výstavba počítačových sítí
návrh řešení LAN
vybudování LAN & aktivních prvků
mezinárodní certifikace Solarix
modernizace LAN
propojení více lokalit VPN
vzdálené přístupy uživatelů
vzdálená správa ICT
kvalitní připojení k internetu

Prodej hardware i software dle ISO9001
autorizovaný prodej produktů fy. Microsoft a fy. Grisoft
servery, pracovní stanice, notebooky
komunikační technika, periférie apod.
kompletní řešení 'na klíč'
likvidace vyřazeného hardware

> ICT outsourcing

PROČ vaše služby řeší můj problém nejlépe ?
Protože zajišťuji služby pro zákazníky odborně, certifikovaně a efektivně. S řešením problémů a správy ICT mám více jak desetiletou praxi a zkušenosti.

JAK vaše služby řeší můj problém ?
Kvalitním a rychlým poskytováním servisu. Každý zákazník má individuální potřeby, je spokojen pouze pokud jsem schopen mu nabídnout individuální řešení. A to se zatím bez výjimky daří.

CO mi vaše řešení přinese ?
Nabízené řešení je komplexní a zbaví vás jednoho z velkých problémů v podnikání, problému se správou výpočetní techniky / informačních technologií. Prostě a krátce, tyto problémy a svá přání a požadavky přenášíte na jiný subjekt, od chvíle začátku naší spolupráce to je již naše starost. Není to příjemná představa?

ICT outsourcing (informační a komunikační technologie) je moderní pojem popisující kompletní správu informačních a komunikačních technologií smluvní společností. Tuto možnost využívají hlavně malé a střední organizace či podnikatelé, pro které je vlastní IT oddělení či pracovník nerentabilní.
Pro organizaci je naopak výhodné smluvně svěřit starost o informační technologie odborníkům a následně již využívat odborného a kvalitního servisu. Firma zajišťující ICT outsourcing by měla být spolehlivá, profesionální a efektivní.

Hlavní výhody ICT outsourcingu pro zákazníka:
- výrazná úspora nákladů v porovnání s vlastním zaměstnancem, nehledě k odborné kvalifikaci interních zaměstnanců
- delegování problémů s ICT na externí organizaci
- průhledná kontrola výdajů do oblasti ICT - podklady jsou daňové doklady externí organizace
- odborná způsobilost při rozhodování o investicích do ICT
- zkvalitnění úrovně, zvýšení spolehlivosti a zabezpečení ICT, díky doporučeným postupům vysoce kvalifikovaných a certifikovaných pracovníků servisní organizace

V průběhu spolupráce informuje zákazník servisní organizaci o svých problémech a přáních, servisní organizace zpětně informuje zákazníka o možnostech řešení a doporučuje postupy vhodné pro zákazníka.
Začátek spolupráce bývá spojen s hardware a software auditem, často následovaný zavedením licenčního a bezpečnostního managementu. Po získání potřebných informací předává servisní organizace přehled stavu ICT a svá doporučení managementu společnosti zákazníka a dle dohody probíhají další potřebné kroky k zajištění bezpečného a bezproblémového chodu ICT zákazníka.
Mezi doporučené postupy patří již zmiňovaný licenční a bezpečnostní management, zajištění bezpečnosti vně i uvnitř firmy (systém přístupových práv zevnitř a zabezpečení počítačové sítě zevnitř i ze strany internetu). V případě více poboček zákazníka zajištění zabezpečeného propojení mezi těmito pobočkami. Následuje zabezpečení dat zákazníka (ochránění citlivých dat a zavedení systému zálohování) a zabezpečení pracovních stanic a serverů (přístupová práva, průvodní listy, aktualizace, antivirové řešení). V závislosti na potřebách zákazníka následuje vytvoření vnitropodnikové komunikace (intranetové řešení) a případně vzdálené přístupy vybraných zaměstnanců do firemní sítě.
Pokud úspěšně proběhne těchto několik kroků, dá se konstatovat, že informační technologie zákazníka jsou v 'dobrém stavu', nejnáročnější část práce je již hotova. Pokud zákazník používá kvalitní hardware a software, vlastní údržba ICT je nenáročná, hlavně pokud se řeší preventivním a odborným způsobem.

Vlastní spolupráce zákazníka a servisní organizace je závislá na vzájemné dohodě. Je vhodné spolupráci vymezit smluvně, ve smlouvě je vhodné stanovit práva a povinnosti obou stran.

Klientská sekce
Jméno:
Heslo:
With the bookmaker Mostbet CZ from the Czech Republic, your chances of winning with sports betting and online casino games will increase significantly. Come and enjoy high odds, numerous bonuses, free bets and free spins. We will give you 100% on your first deposit, and we also have an excellent mobile application!
Vyhledávání
HELPDESK bod