home hledat mail
Outsourcing v oblasti ICT
správa ICT, telekomunikací
certifikace fy. Microsoft
správa serverů i prac. stanic
internet, komunikace
zabezpečení, bezp. politika
hw i sw auditing
licenční politika společnosti
intranetová řešení
školení uživatelů i správců

Návrh a výstavba počítačových sítí
návrh řešení LAN
vybudování LAN & aktivních prvků
mezinárodní certifikace Solarix
modernizace LAN
propojení více lokalit VPN
vzdálené přístupy uživatelů
vzdálená správa ICT
kvalitní připojení k internetu

Prodej hardware i software dle ISO9001
autorizovaný prodej produktů fy. Microsoft a fy. Grisoft
servery, pracovní stanice, notebooky
komunikační technika, periférie apod.
kompletní řešení 'na klíč'
likvidace vyřazeného hardware

> Návrh a správa ICT

PROČ vaše služby řeší můj problém nejlépe ?
Každý ze zákazníku má specifické požadavky na využití své výpočetní techniky. Tyto požadavky respektuji a jsem schopen se nejen těmto požadavkům přizpůsobit a spravovat je, ale i navrhovat výhodnější řešení.

JAK vaše služby řeší můj problém ?
Odborností poskytovaných služeb. Navrhuji vám kompletní správu vašich informačních technologií, ICT outsourcing. Jednoduše řečeno, můžete bez obav přenést vaše problémy s počítači, počítačovými sítěmi, servery a komunikační technikou na servisní organizaci. Toto je hlavní činnost, tomuto oboru IT věnuji nejvyšší pozornost a jsem v daném oboru mezinárodně certifikován.

CO mi vaše řešení přinese ?
Kompletní správa informačních technologií vaší společnosti vám hlavně přináší přenesení vašich problémů na servisní organizaci. Není nutné tyto problémy řešit s mnoha rozdílnými firmami či dodavateli, kteří ani navzájem nejsou ochotní plně spolupracovat. Díky komplexní činnosti jsem schopen tyto problémy řešit systémově, rychle a spolehlivě.
Prostě a jasně, ubyde Vám jedna z velkých starostí, problémy přenecháte servisní organizaci.

Správa ICT přepokládá zavedení kroků uvedených v ICT outsourcingu (licenční management, bezpečnostní politiky, ochrana dat, vnitropodniková komunikace). Následující údržba vlastně správou ICT.

Vždy hájím zájmy zákazníka. Poskytuji flexibilní a dosažitelnou podporu pro řešení problémů. Smluvně zaručuji diskrétní zacházení se svěřenými daty zákazníka. Jsem schopen pokrýt veškeré vaše požadavky, projekty kompletního vybavení firmy výpočetní technikou, například zakázky 'na klíč' přináší pro zákazníka mnoho výhod. Starosti s renovací (upgrade) vašich stávajících počítačů přenechte servisní organizaci, najisto budete s výsledkem více jak spokojeni.
Na vaše přání vám sestavím nabídku hardware přesně dle vašich požadavků, vždy zákazníkovi předkládám více variant řešení. Nabídka vždy zohledňuje i funkčnost z hlediska designu a reprezentace.
Jsem schopen vám nabídnou i počítače či servery velkých výrobců, například společnosti Dell, HP, IBM. Hlavně v oblasti prodeje serverů mohu doporučit produkty společnosti Dell, s českou pobočkou úzce spolupracuji a jsem schopen nabídnout řešení levné a zároveň velmi spolehlivé. Důležitou součástí správy ICT je i tzv. profylaxe, 'čištění počítačů', které je mnoha zákazníky velmi podceňováno a vede k problémům, snížení životnosti či přímo ke zničení počítačů či serverů. I v této oblasti mohu nabídnout pro zákazníka zajímavé řešení.
V nabídce však budete marně hledat počítače osazené levnými komponenty, sestavené pro co nejnižší cenu, jejichž kvalita ceně odpovídá (a navíc nejsou uvedeny v HCL. Věřím, že spolehlivost, stabilitu a výkonnost není možné dosáhnout cestou používání nekvalitních výrobků. Nabízené počítače a servery jsou osazeny bez výjimky pouze vysoce kvalitními komponenty či přímo dodávány dle norem ISO 9001. Spolehlivý hardware výrazně snižuje náklady potřebné na údržbu, zvyšuje produktivitu a spokojenost zaměstnanců a tudíž je jednou z nejvyšších priorit.
Důležitá je i možnost okamžitých servisních zásahů v případě problémů, garantovaná doba servisního zásahu je definována smlouvou mezi servisní organizací a zadavatelem. Přesto je pro obě strany výhodné mít možnost vzdálené správy ICT ze strany servisní organizace, dle dlouhodobých zkušeností se dá takto odstranit přes 80% problémů a navíc téměř okamžitě. Což je další z poskytnutých výhod, ze které samozřejmě profitují hlavně zákazníci.

Klientská sekce
Jméno:
Heslo:
Vyhledávání
HELPDESK bod