home hledat mail
Outsourcing v oblasti ICT
správa ICT, telekomunikací
certifikace fy. Microsoft
správa serverů i prac. stanic
internet, komunikace
zabezpečení, bezp. politika
hw i sw auditing
licenční politika společnosti
intranetová řešení
školení uživatelů i správců

Návrh a výstavba počítačových sítí
návrh řešení LAN
vybudování LAN & aktivních prvků
mezinárodní certifikace Solarix
modernizace LAN
propojení více lokalit VPN
vzdálené přístupy uživatelů
vzdálená správa ICT
kvalitní připojení k internetu

Prodej hardware i software dle ISO9001
autorizovaný prodej produktů fy. Microsoft a fy. Grisoft
servery, pracovní stanice, notebooky
komunikační technika, periférie apod.
kompletní řešení 'na klíč'
likvidace vyřazeného hardware

> Správa serverů a pracovních stanic

PROČ vaše služby řeší můj problém nejlépe ?
Díky více jak dvacetileté zkušenosti s počítači mohu nabídnout kvalitní servis hardware i software. Navíc většina počítačů v českých společnostech využívá produkty společnosti Microsoft, ve kterých jsem certifikovaným profesionálem.

JAK vaše služby řeší můj problém ?
Hlavně zajištěním bezpečnosti a spolehlivosti serverů a pracovních stanic. Výběrem vhodného, spolehlivého a certifikovaného hardware.

CO mi vaše řešení přinese ?
Bezproblémový a bezporuchový provoz serverů a pracovních stanic (samozřejmě v obecně garantovaném rozsahu). Čím méně výpadků výpočetní techniky, tím méně nákladů na externí společnost a také vyšší výkonnost zaměstnanců.

Správa serverů a pracovních stanic začíná výběrem spolehlivého hardware při nákupu. Je možné si částečně řídit dle HCL (Hardware Compatibility List, přehled doporučeného hardware), vydávaného pravidelně laboratořemi Microsoft. U serverů doporučuji nákup serveru od spolehlivého výrobce, firmy Dell, IBM či Hewlett-Packard dnes nabízejí i "low-entry" cenově přijatelné řešení i pro malé a střední společnosti. Často lze využít i zvýhodněné nabídky ze strany Microsoft, kdy ve spolupráci se zmiňovanými výrobci nabízí velmi výhodné akce v kombinaci se síťovým operačním systémem. Pořízení kompletního řešení pro malou firmu je občas i překvapivě levné.

Vlastní správa serverů a pracovních stanic není statická záležitost. Vzhledem k neustálým změnám software a aktualizacím jak operačních systémů tak i používaných programů je vhodné zajistit vždy aktuání a tím i zabezpečený stav. V dnešní době a hlavně v síťovém prostředí jsou k dispozici velmi kvalitní nástroje a služby, které pomáhají tuto činnost automatizovat, ale přesto je stále nutné tento proces pečlivě kontrolovat.
Díky vzdálené správě je možné navíc tyto kontroly provádět i vzdáleně, samozřejmě pouze pokud je vzdálená správa možná či povolená. Výhodou vzdálené správy je její rychlost, i na problémy je možné vzdáleně reagovat prakticky okamžitě.

Na serverech i pracovních stanicích je vhodné sledovat jak aktuání stav tak i chybové stavy, dnešní verze operačních systémů 'umí' problémům částečně předcházet a na možné problémy upozornit. I toto je velmi vhodné sledovat, zajišťuje se tím mnohem vyšší stabilita a bezpečnost celého systému.
Pro aktualizování produktů společnosti Microsoft je vhodné při síťovém provozu využít produkt Windows Server Update Services, který umožňuje nejen distribuce všech potřebných aktualizací na počítače a servery v síťovém prostředí, ale také i sledování aktuálního stavu. Podobně jako pro prostředí operačních systémů a aplikací Microsoft existuje nástroj pro management antivirového řešení společnosti Grisoft, AVGAdmin. I tento produkt umožňuje hromadné aktualizace a sledování stavu antivirového prostředí na stanicích i serverech.
Pro centrální nsatavení a zabezpečení pracovních stanic i serverů slouží v síťovém prostředí tzv. doménové politiky, soubory pravidel které umožňují centrálně a hromadně nastavovat potřebné konfigurace pro uživatele či počítače.

V pracovním prostředí do přibližně pěti počítačů jsou síťová řešení výše uvedná často zbytečně nákladná, vlastní správu a údržbu je vhodnější sledovat na každém počítači zvlášť. Záleží vždy na konkrétních podmínkách u zákazníka, vždy předkládám cenově a systémově nejvýhodnější řešení pro zákazníka.

Klientská sekce
Jméno:
Heslo:
Vyhledávání
HELPDESK bod